Соціокультурні ініціативи бібліотеки для промоції читання (досвід НБ ХНУРЕ)

Бараннік Світлана Сергіївна
Бондаренко Вікторія Олександрівна
Харківський національний університет радіоелектроніки

Просування читання та заохочення до відвідування бібліотеки у наш час відбувається за допомогою
різних засобів: ведення сторінок в соцмережах, організація виставок, тематичних заходів, зустрічей людей,
зацікавлених літературою та всебічне анонсування цих подій. У доповіді розглянута ця тема на прикладі
досвіду Наукової бібліотеки ХНУРЕ.

Переглянути повний текст доповіді

Ключові слова: промоція, соціальні мережі, графічний контент, виставки, літературний клуб

Підписатися
Сповістити про
guest
0 комментариев
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі