БУКТРЕЙЛЕРИ ЯК ЗАСІБ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ В СУЧАСНІЙ БІБЛІОТЕЦІ

Ю. М. Леках, провідний бібліотекар Наукової бібліотеки Національного фармацевтичного університету

У сучасному світі гостро стоїть проблема зниження читання в суспільстві, особливо серед молоді. Спостерігається зміна позицій книги як домінуючого джерела інформації на одне з багатьох. Даний процес також зумовлюється появою різних засобів комунікацій, зокрема електронних (ТВ, Інтернет) та зміна каналів сприйняття інформації споживачами в бік аудіовізуальних

Переглянути повний текст доповіді

Ключові слова: буктрейлери, Наукова бібліотека Національного фармацевтичного університету

Підписатися
Сповістити про
guest
0 комментариев
Вбудовані Відгуки
Переглянути всі коментарі